BönBönBön

 

Så här skickar du en bön:

1. Skriv din bön. Glöm inte att du är ansvarig för vad du skriver. Nämn inte någon vid namn och undvik också att såra andra.

2. Välj din församling. Du kan också välja någon annan församling där du vill att din bön ska bli läst. Välj dock endast en församling.

3. Skicka bönen. Vi publicerar bönen anonymt på denna vägg, om du ger ditt tillstånd.

4. Nedan kan du läsa publicerade böner och sluta dig till en bön genom att klicka på hjärtat.

Böner: 9903 st.

7.7.2020

Pois kovasydämisten ihmisten vaikutuspiiristä. Ei tarvitsisi pelätä. Pyydän rakkautta, rauhaa, iloa ja yhteyttä, ja sitä ettei minun tarvitsisi pelätä. Jeesuksen Kristuksen nimessä.

7.7.2020

Pyydän voimia taivaan Isältä arkeeni.Siunaa vanhaa äitiäni.
Siunaa meitä kaikkia
Aamen

7.7.2020

Jeesus tempase minut tänään taivaan kotiin.
Rukouksista huolimatta elämäntilanne niin kamala etyä nyt riittää.
Taistelen etten tapa itseäni. Joka aamu ensimmäisenä mielessä.Ei tule minulle apua mistään.Herra ole armollinen ota minut pois täältä maailmasta

6.7.2020

Mummitettava, joka kävi viikolla Tallinnassa, tulee luoksemme. Joukkoamme on yhteensä 13.
Menen sairaan mieheni kanssa neurologille keskiviikkona toivossa saada apua ongelmalliseen yhteiselämään.
En oikein jaksa. Rakkaudetonta elämää 48 vuotta kestäneessä avioliitossa.
Kiitosaiheita on paljon, paljon. Näen vain nurjasti elämänasioita, mistä minua ojennetaan.

6.7.2020

Pyyntö
nuoren sukulaisen elämän kohenemiseksi, että hän saisi ymmärrystä lisää ja hyviä tilaisuuksia.

Kiitos!

6.7.2020

Että rauha palaisi vaikeassa tilanteessa oleviin ihmissuhteisiin ja että totuus tulisi ilmi, niissä tuttavapiirissä tapahtuneissa asioissa, joissa on jollekin tehty vääryyttä tai oltu jollakin tavalla pahansuopaisia.

kiitos!

* * *

6.7.2020

Auta Herra tässä asiassa miehen kanssa, vaikuta tahtoon ja tekemiseen, että avioituminen tapahtuu, Jeesuksen nimessä, aamen.

6.7.2020

Todrllista Apua pyydän. Mahdoton elämä tälläistä elämää ei jaksa. Olen paljon rukoillut apua ei vaan ole auttanu.
Nyt pyydänkin että pääsen tästä maailmasta pois.Haluan kuolla liika on liikaa en kestä enää yhtään valoa ei näy. Mielen muutosta eipä auta jos elämä on räyttä helvettiä ei voi mieleen valehdella että kaikki hyvin. Ei ole. Pois täältä jo tänään .

6.7.2020

Varjele Eestin matka! Aamen.

6.7.2020

Psyykeni poikani miesasiani talouteni laihtumisen puolesta.

Till börjanTill börjanTill början