BönBönBön

 

Så här skickar du en bön:

1. Skriv din bön. Glöm inte att du är ansvarig för vad du skriver. Nämn inte någon vid namn och undvik också att såra andra.

2. Välj din församling. Du kan också välja någon annan församling där du vill att din bön ska bli läst. Välj dock endast en församling.

3. Skicka bönen. Vi publicerar bönen anonymt på denna vägg, om du ger ditt tillstånd.

4. Nedan kan du läsa publicerade böner och sluta dig till en bön genom att klicka på hjärtat.

Böner: 9767 st.

19.5.2020

Isä anna minulle voimaa parantua.auta että saan askeleita jotka vievät eteenpäin.anna raivasi,auta kuule minua armahda minut.auta että saan nukuttua.mielen rauhan.isö auta että saan pitää työni ja jatkaa siinä.auta että saan työtä jolla maksaa velkani auta minua jotenkin kun minulla ei ole niin suuria rahoja.anna minulle voimaa ja luottamus uskossa.anna pyhähengesi päälleni ota tämä levottomuus minusta.siunaa perheeni ja avioliittoni.auta ettei poikani menetä kotia tai äitiä perhettään näille synneilleni ja vaikeuksien.pelasta minut hänen tähtensä aviomiehensä tähden.isä auta ettei esimies kiusaa ja ahdistaa enää.siunaa terapuani.auta että terapeutti osaa auttaa minua.anba minun selviytyä.ota nämä riippuvuudet pois.paranna traumani ja vapauta minut lapsuuden kahleista.anna voimaa vaihdevuosien ja auta että Papa tutkimus olisi ok.ettei minussa ole syöpää tai muuta poikkeamaan.herra ole olen ajanut itseni tuleen ja tuhoon.lapsuuteni kokemukset vaikuttavat kykyyni elää normaalia arkea olen epäonnistunut ja syntinen.olen tullut työpaikka kiusatuksi enkä osaa pitää puoltanut.työni on minulle tärkeä ja olen ylivelkaantunut shoppailu ja laina riippuvuuksistani.herra vain sinä voit pelastaa minut auta minua.suojaa ja anna rukousvastaus.että julkisin sinun valossa,ettei sydämeni paratiisi.ota heikko uskoni vastaan. Anna minulle anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä isä kuule rukoukseni vastaa minun rukoukseni.isö rakastan sinua.kiitos jeesuksesta.siunaa vihamiehiäni,esimiehiäni auta ettei enää pahaa tahtoen tai tahtomattaan aiheuttaisi.anna uusi esimies työyhteisön ja anna meidän jatkaa,että saamme tukea ja että meidät kuullaan.isä haluan olla ja elää uskossa ota minut vastaan auta että voi armahtaa itseni armottomuudesta.armahtaa muut niin etteivät minun vuoksi kärsi.auta että saamme pitää kotimme auta,suojaa rakkautemme hauraat kukat.pyydön vielä pojalleni suojaa koronalta.aamem kiitos ja kunnia herralle.

19.5.2020

Auta erästä paljon perhettä kauhean katastrofin ja avioeron keskellä. Aamen. Auta myös läheisiä ystäviä ja sukulaisia, joita tämä koskettaa. Aamen.

18.5.2020

Nuori on kuolemaisillaan. Herra, tämä on hätähuuto sinun puoleesi! Hän ei pysty uskomaan sinuun. Murra hänen epäuskonsa. Lisää elinpäiviä, älä päästä häntä kuolemaan ja kadotukseen! Ilmesty ja vaikuta hänessä uskoa!

18.5.2020

Rauha ja turva elämään, tietyt ihmiset ahdistavat, pelkään tekeväni vääriä valintoja painostuksen tai muun minua ja elämääni vastaan kohdistetun pahan alla, tietoista heiltä tai ei. Jumala auttaisi pian. Jeesuksen nimessä. Kiitos rukouksesta.

18.5.2020

Jeesus Kristus, Vapahtajamme, pyydän, että löydän uuden rauhallisen kodin mahdollisimman pian. Ette minun tarvitsisi enää muuttaa. Kiitos Isä, että kuulet pyyntöni.

18.5.2020

Jeesus, auta vanhempaa poikaamme ja tytärtämme pääsemään irti ruuturiippuvuudesta. Aamen

18.5.2020

Herra, mieheni iskias on paha. Hän ei saa sukkia itse jalkaansa jne. Auta Herra ja paranna hänet! Ja anna hänelle uusi hyvä työpaikka. Kiitos Jeesus! On muitakin ahdistavia asioita. Jeesus, sinä tiedät ne.

17.5.2020

Pyytäisin esirukousta, ettei kotiimme tulisi remonttia, parantumiseni, uskoni vahvistumisen ja syntieni anteeksiannon puolesta. Pyytäisin rukousta seuraavien asioiden puolesta: perheen ja läheisten terveys ja taloudellinen tilanne, appiukkoni ja kälyni terveys ja ettei heistä kummallakaan olisi syöpää, sokeritoukat pysyisivät poissa kodistamme, hammas- ja suunterveys, ahdistus, masennus, ylipaino ja jatkuva painonnousu / epäonnistumiset laihduttamisessa, iho, silmien terveys ja näön parantuminen, selkäkipu, pelkotilat, katkeava uni ja painajaiset, terveys muutenkin, avioliiton hyvinvointi (mustasukkaisuus, anteeksiantamattomuus), ihmissuhteet, huolet raha-asioista, asunnostamme, Kelasta, TE-toimistosta ja viranomaisista.  
Pyydän esirukousta, että siskoni talousasiat järjestyisivät, ja Kela tulisi vastaan siskontyttöni opiskeluissa, mm. oppikirjojen hankintakuluissa Kela ei nyt ole auttanut. Pyydän myös rukousta heidän molempien terveyden puolesta, että siskontyttöni parantuisi nivelpsoriasiksesta, että lääkkeiden sivuvaikutukset loppuisivat, ja Kela tulisi lääkekuluissa vastaan. Kiitos rakas Taivaan Isä kaikesta. Lämmin kiitos ja siunausta esirukoilijoille.

17.5.2020

Jumala antaisi minun unohtaa varatun ihastukseni, hänen tahtonsa mukaan. Jeesuksen nimessä.

17.5.2020

Herra auta, olen niin väsynyt. Monta vuotta takana, jolloin menetykset kasaantuivat. Nyt vasta huomaan, miten uupunut olen, uupumus tulikin jälkikäteen. Olen yrittänyt pärjätä. Tiedän, etten yksin pärjää. Herra kannattele minua ja anna voimaa hoitaa myös työni kunnialla. Ole meidän kanssamme, aamen.

Till börjanTill börjanTill början